Wednesday, 20 April 2011

yeah ! ade blog sendiri :)

akher nye ade jugak aku blog . haha . ni pun adek aku yang buat kan . haha . aku tak rety buat la . biase la kan bute IT siked , siked jek tak banyak . haha . aku sor adek aku buat kan aku blog pun , aku boley lepas kan sume aku rase . takde la tension sangat . aku ni banyak sangat masalah la . pening sangat kalau pendam kan sorang2 . selalu pun aku ngdu semua aku rase kat kaka angkat aku ( NURUL SOFINA ) n member terbaek aku ( ASHIQIN ALIA @ EYA ) . dorang la tempat aku ngadu selame aku ade masalah . aku sayang dorang sangat2 . korang yang paling aku sayang sangat ! <3 :)

No comments:

Post a Comment