Thursday, 21 April 2011

JPAM boley !

20hb april berakhir la kau kawad di smk semerah , haha . setiap petang berlatih kawad dengan budak2 pom6 , pom3 , pom4 n pom5 sangat2 BEST !


 semalam jugak  at kola aku wat pertandingan kawad antara badan unipom kola aku .  aku unipom JPAM ( jabatan pertahanan awam malaysia ) . semalam kite orang dapat giliran yang ke 6 . da semgu aku tak masok claz , uros an unipom kawad . haha . ley jd gler aku tp ade jugak aku ponteng lepas penat uros an sume ur . haha . biase la pangai dak kola skunk ni , bukan dga kap sgt pon termsok aku . haha . aku ponteng pun tapi aku masok claz 5melati yg ade cgu tga ngajar kat pan . haha . pape pun best lepak gn dorang . haha , jahat kan aku ni . ape la nak jd , taon ni SPM ley lak wat cm ur kan . haha . ar ! sambong kawad tdi . mase giliran kite org da cmp ur punye la cuak gler . ade la jugak y sala mse kawad ur coz x engat la . haha . tapi best dpt merase pakai but . ketepek , ketepek bunyi nye . best gler ah . haha , semlam mg bermakne gler bg aku . haha .
          JPAM SMK SEMERAH BATU PAHAT :)
rindu nak kawad :)

No comments:

Post a Comment